(شکار (2017 ویڈیو گیم

(شکار (2017 ویڈیو گیم

(شکار (2017 ویڈیو گیم)  پرسن شوٹر ویڈیو گیم ہے جو آرکن اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے اور اسے بیتیسڈا سافٹ ورکس نے شائع کیا ہے۔ یہ گیم 5 مئی 2017 کو مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے دنیا بھر میں جاری کیا گیا تھا۔

شکار میں ، کھلاڑی مورگن یو کو کنٹرول کرتا ہے جبکہ خلائی اسٹیشن ٹالوس I کی چھان بین کرتے ہوئے ، زمین – مون ایل 2 کے گرد مدار میں ، جہاں وہ ٹائفن نامی ایک دشمن اجنبی نوع کی تحقیق کر رہا تھا۔ ٹائفون سے فرار ہونے کی قید کے طور پر ، کھلاڑی اسٹیشن سے فرار ہونے کے موقع پر غیر ملکیوں کے ہاتھوں ہلاک ہونے سے بچنے کے لئے ٹائفن سے حاصل کردہ مختلف قسم کے ہتھیاروں اور صلاحیتوں کا استعمال کرتا ہے۔ کھلاڑی کلیدی اشیاء اور صلاحیتوں کو حاصل کرکے اسٹیشن کے علاقوں تک رسائی حاصل کرتا ہے ، آخر کار کھلاڑی کو کھلی دنیا کی ترتیب میں اسٹیشن کو مکمل طور پر تلاش کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

(شکار (2017 ویڈیو گیم

آرکین کا شکار بڑے پیمانے پر 2006 کے کھیل شکار سے متعلق نہیں ہے جو ہیومن ہیڈ اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے ، اور اسے پوری طرح سے ایک نئی داستان میں سیٹ کی جانے والی دانشورانہ املاک کی بحالی کا خیال کیا جاتا ہے۔ اگرچہ شکار 2 ، جو 2006 کے کھیل کا ایک سیکوئل تھا ، ہیومن ہیڈ نے منصوبہ بنایا تھا ، لیکن یہ 3D جہانوں سے بیتیسڈا سافٹ ورکس میں دانشورانہ املاک کی منتقلی کے بعد ترقی کی منزل میں پڑ گیا ، اور بالآخر 2014 میں اسے منسوخ کردیا گیا۔ ارکن کا کھیل کسی بھی طرح کا استعمال نہیں کرتا ہے۔ منصوبہ بند سیکوئل کے اثاثوں اور اس میں صرف پچھلے گیم کا نام اور مرکزی کردار کے وسیع موضوع کو غیر ملکیوں کے ذریعہ شکار کیا گیا ہے۔ آرکانے نے سسٹم شاک کے روحانی نتیجہ کے طور پر شکار کو بنایا ، جس سے کھلاڑی کو کھیل کے اندر ترقی کے کئی ممکنہ ذرائع مہیا ہوسکتے ہیں۔

خلاصہ

(شکار (2017 ویڈیو گیم

مارچ 2032 میں ، مورگن یو کو ان کے بھائی ایلکس نے ٹولوس I میں ٹران اسٹار کی ریسرچ ٹیم میں شامل کرنے کے لئے بھرتی کیا تھا۔ اسٹیشن جانے سے پہلے اور ٹرالی مسئلہ اور Rorschach ٹیسٹ سمیت کئی ٹیسٹ لینے کے دوران ، ایک نگران ڈاکٹر پر حملہ ہوا تھا ٹائفن کے ذریعہ اور مورگن کو دستک دے دی گئی۔ مورگن اپنے اپارٹمنٹ میں اٹھا ، لیکن پتہ چلا کہ یہ ایک مصنوعی ماحول ہے۔ یہ 2035 کی بات ہے اور مورگن تین سال سے ٹالوس I پر رہائش پذیر ہے۔ مورگن جنوری سے رابطہ کرتا ہے ، ایک آپریٹر مصنوعی ذہانت جس کا دعوی ہے کہ مورگن نے بنایا ہے۔ جنوری نے مورگن کو متنبہ کیا ہے کہ ٹائفن نے کنٹینمنٹ توڑ دی ہے اور اسٹیشن پر قبضہ کرلیا ہے ، جس سے عملہ کی اکثریت ہلاک ہوگئی ہے۔ اس سے مورگن کو پتہ چلتا ہے کہ وہ پچھلے تین سالوں سے نیورومڈز کی جانچ کر رہے تھے ، جس میں مورگن نے انہیں شامل کرتے اور مستقل طور پر ختم کیا۔ اگرچہ یہ نیورومڈس پیچیدہ مہارت اور صلاحیتوں کو فوری طور پر سیکھنے کی اجازت دیتے ہیں ، ایک نیورومود کو ہٹانے کا ایک ضمنی اثر یہ ہے کہ صارف اس نیورومود کی تنصیب کے بعد حاصل کی گئی تمام یادیں کھو دیتا ہے ، جس سے مورگن کی یادداشت کی کمی کی وضاحت ہوتی ہے۔ جنوری نے دعوی کیا ہے کہ مورگن نے ٹائفون کو تباہ کرنے میں مدد کے لئے اسے تعمیر کیا ، ٹائفون اور اس کی ساری تحقیق کو ساتھ لے کر۔ الیکس مورگن سے رابطہ کرتا ہے اور اس کے بجائے ایک خصوصی نیلو ویو ڈیوائس بنانے کی تجویز پیش کرتا ہے جو ٹائیفون کو تباہ کردے گا لیکن اس اسٹیشن کو برقرار رکھتا ہے ، اور یہ کہتے ہوئے کہ ان کی تحقیق کھونے کے ل too بھی قیمتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *