دوسری جنگ عظیم

دوسری جنگ عظیم

دوسری جنگ عظیم آن لائن ایک بڑے پیمانے پر ملٹی پلیئر آن لائن فرسٹ پرسن شوٹر (ایم ایم او ایف پی ایس) ویڈیو گیم ہے جو پیلیٹ (بعد میں کارنریڈ چوہا سافٹ ویئر) کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور اسٹریٹیجی فرسٹ نے شائع کیا ہے۔ یہ مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے 2001 میں جاری کیا گیا تھا ، جس میں میک او ایس ورژن 2002 میں جاری کیا گیا تھا۔ دوسری جنگ عظیم آن لائن 2006 میں دوبارہ دوسری جنگ عظیم آن لائن کے نام سے جاری کی گئی تھی: بائٹ گراؤنڈ یورپ۔

دوسری جنگ عظیم آن لائن 1940–1944 میں دوسری جنگ عظیم II کے یورپ میں طے کی گئی ہے۔ یہ ایک مجازی میدان جنگ ہے ، اسلحے کا مشترکہ تخروپن۔ ایک کھلاڑی مختلف طرح کے درست ماڈلنگ والے طیارے ، بکتر بند لڑاکا گاڑیاں ، اینٹی ٹینک گنیں ، اینٹی ایئرکرافٹ آرٹلری اور تین بحری جہازوں کو کمانڈ یا عملہ دے سکتا ہے ، یا پیدل فوجی کے طور پر مختلف قسم کے پیدل اسلحے سے لڑ سکتا ہے۔ یہ کھیل مستقل دنیا میں بطور جرمن ، امریکی ، برطانوی اور فرانسیسی افواج کی طرح دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ یا اس کے خلاف کھیلا جاتا ہے۔ کمانڈ ڈھانچے اور مشن اسٹریٹجک اور تاکتیکی پرتیں مہیا کرتے ہیں جبکہ صفوں میں قائدانہ کرداروں کا مظاہرہ کرکے آر پی جی پرت مہیا کی جاتی ہے۔ اس میں 52،000 کلومیٹر 2 (20،077 مربع میل) درست خطہ (800 میٹر ریزولوشن سیٹیلائٹ ڈیٹا) کے ساتھ مغربی یورپ کا ایک پیمانے پر نقشہ استعمال کیا گیا ہے۔

دوسری جنگ عظیم

گیم پلے

اس کے دو رخ ہیں: محور بمقابلہ الائیڈ۔ محور جرمن افواج پر مشتمل ہے اور اتحادی برطانوی (یوکے) ، فرانسیسی اور امریکی افواج ہیں۔ باقی یورپ ، باقی برطانوی دولت مشترکہ ، سوویت یونین ، چین یا جاپان کو ابھی دوسری عالمی جنگ کی نقالی شکل میں متعارف نہیں کرایا گیا ہے۔ کھلاڑی محور یا اتحادیوں کو کھیلنے کا انتخاب کرسکتے ہیں اور پندرہ منٹ کی لازمی مدت کے انتظار کے بعد فریقین کا رخ کرسکتے ہیں جب وہ اپنے موجودہ طرف سے مستعفی ہوجاتے ہیں۔

گیم پلے ایک ہی کھیل کی دنیا میں ہوتا ہے ، جو مغربی یورپ کا 1/2 اسکیل نقشہ ہے۔ یہ ایم ایم او جی گیم کا دنیا کا سب سے بڑا نقشہ ہے ، جس میں 350،000 کلومیٹر 2 (135،136 مربع میل) زیادہ تر کھیل 5200 کلومیٹر 2 (20،077 مربع میل) وسطی علاقے میں ہوتا ہے جس میں زیادہ تر قبضہ کرنے والے شہر ، ہوائی میدان اور بندرگاہیں رکھی گئی ہیں۔ فورسز کی عمومی تنظیم تاریخی ہے۔ تمام سیاسی عناصر (مثال کے طور پر ، نازی پارٹی ، گسٹاپو اور سواستیکا) کے ساتھ ایس ایس یونٹ کو بھی خارج نہیں کیا گیا ہے۔ کھیل مہارت ، ٹیم ورک ، حکمت عملی ، حکمت عملی ، منصوبہ بندی ، صبر اور صبر آزما جدوجہد جیتنے ، ترقی کرنے اور انفرادی طور پر اوپر کی درجہ بندی کرنے کی ضرورت ہے۔

کھلاڑی اور اکائی

WWIIOL ٹیم پر مبنی ہے۔ کھلاڑی مختلف فوج ، پائلٹ ، گنر ، ٹینک کمانڈر ، نیول ڈسٹرائر کپتان ، مشن قائدین ، ​​اعلی کمانڈر ہوتے ہیں اور انہیں بریگیڈ میں منظم کیا جاتا ہے۔ ہر ایک اپنی پسند کی بریگیڈ میں کھیلتا ہے۔ بھاری تیمادار اسکواڈ کے چھوٹے چھوٹے یونٹ آزادانہ طور پر کھلاڑیوں کے زیر انتظام ہیں اور وہ اپنے ہتھکنڈے استعمال کرسکتے ہیں لیکن ہائی کمان کے کھلاڑیوں کے طے کردہ بریگیڈ اور اسٹریٹجک قواعد پر عمل پیرا ہیں اور دیگر اسکواڈز اور نان اسکواڈ کھلاڑیوں کے ساتھ تعاون کرتے ہیں۔ اسکواڈ کا ممبر بننا اختیاری ہے لیکن اس کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔ کچھ اسکواڈوں میں زبردست رکنیت کی رسومات ہیں۔ کوئی بھی جس کے پاس ادا شدہ اکاؤنٹ ہے وہ ، اپنی اسکواڈ تشکیل دے سکتا ہے ، ممبروں سے گزارش کرسکتا ہے اور بریگیڈ اسائنمنٹ کے لئے ہائی کمانڈ کے ساتھ اسکواڈ رجسٹر کرسکتا ہے۔

اس وقت کے فوجی صفوں کی بنیاد پر ہر کھلاڑی کے عہدے کا اعزاز ہوتا ہے۔ کارکردگی پر مبنی اسکورنگ سسٹم کے ذریعے درجات حاصل کیے جاتے ہیں۔ ناکام مشن یا موت کے نتیجے میں رینک کبھی نہیں کھو جاتی ہے۔

سرور کے ذریعہ تفصیلی اعدادوشمار کا سراغ لگایا جاتا ہے ، اور اسے ایک ویب انٹرفیس کے ذریعے دستیاب کیا جاتا ہے ، جسے ‘کامبیٹ اسٹیٹسٹکس اینڈ ریکارڈز’ ، یا سی ایس آر کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اعدادوشمار بہت مفصل ہیں ، ہر اس مشن کی تاریخ کو ریکارڈ کرتے ہوئے جس میں کھلاڑی نے مہم کے دوران کوشش کی ہے۔ کھلاڑیوں کی کارکردگی کا دوسرے کھلاڑیوں سے مقابلہ کرنے کے لئے خلاصہ کے اعدادوشمار دستیاب ہیں۔ اعدادوشمار میں عنصر شامل ہیں جیسے ہلاکتوں کی تعداد ، نقصانات ، اموات ، ہر مشن پر خرچ کیا جانے والا وقت ، اور ڈپو قبضہ۔ متعدد زمروں میں شامل 100 کھلاڑیوں کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔

دوسری جنگ عظیم

متن کے ذریعہ کھلاڑیوں کے مابین مواصلت کی مختلف قسم کے مواصلاتی چینلز کے ذریعے کھلاڑیوں کے مابین تبادلہ خیالات کی حمایت کی جاتی ہے۔ پہلے سے طے شدہ چینلز کا ہدف ہوتا ہے (کھلاڑی دوسروں کے ساتھ بات چیت کریں گے جن کے مشن کسی قصبے اور اس سے منسلک سہولیات کو نشانہ بناتے ہیں) ، مشن (تمام کھلاڑی جنہوں نے ایک ہی شخص کے ذریعہ تیار کردہ مشن کا انتخاب کیا ہے) ، اسکواڈ (دوسرے آن لائن گیمز میں ایک قبیل کی طرح ایک رضاکارانہ گروپ) ، بریگیڈ (عام طور پر استعمال نہیں کیا جاتا ہے) ، آپریشنز (حکمت عملی / حکمت عملی سے متعلق معلومات اور مباحثے کے لئے) اور سائیڈ (زیادہ عمومی اور بعض اوقات غیر موضوعی گفتگو) کے لئے۔ ایک ہیلپ چینل بھی ہے جو نئے کھلاڑیوں کے لئے بطور ڈیفالٹ موافقت رکھتا ہے۔ نمبر والے ٹیکسٹ چینلز کو دستی طور پر بھی جوڑا جاسکتا ہے۔ ہر طرف کی فضائیہ اور بحریہ نے متعدد چینلز کو نامزد کیا ہے ، کچھ اسکواڈ جو اکثر اکٹھے ہوتے ہیں آپس میں رابطے کے لئے مخصوص چینلز کا استعمال کرتے ہیں اور بہت سے فریقین کے ہائی کمان ، کھلاڑیوں ، مختلف اسکواڈز اور / یا مختلف فوجی شاخوں کے مابین ایک خاص مربوط کوشش کا استعمال کرنے کا فیصلہ کرسکتا ہے۔ ایک مخصوص نمبر والا چینل ، کیونکہ ان کے ٹارگٹ چینلز بالکل مختلف ہوسکتے ہیں۔ مزید برآں ، کھلاڑیوں کے لئے ڈسکارڈ کے ذریعے بات چیت کرنا ایک عام بات ہے کیونکہ کامیابی کے ل other دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ تعاون اہم ثابت ہوسکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *